طراحی ویلای دوبلکس
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

طراحی ویلای دوبلکس

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

طراحی ویلای دوبلکس، خانه های لوکس همیشه برای مردم جذاب بوده است. مردم آنها را به صورت ویلا، پنت هاوس و دوبلکس دارند. داشتن یک دوبلکس می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای صاحبخانه و صاحب خانه باشد. دوبلکس یک ساختمان دو طبقه است که دارای دو آپارتمان مجزای کامل در هر طبقه با دیوار مرکزی مشترک است. دو طبقه دارای ورودی های مجزا بوده و عموماً توسط یک راه پله داخلی به هم متصل می شوند. آپارتمان های دوبلکس می توانند مزایای بسیاری را برای صاحبان خود داشته باشند. با این حال، آنها معایب خاصی نیز دارند. اگر شما نیز به خرید آپارتمان دوبلکس فکر می کنید اما سردرگم هستید که آیا آن را انتخاب کنید یا نه، این مقاله را دنبال کنید تا تصمیم خود را بگیرید.

مزایای یک آپارتمان دوبلکس
 حریم خصوصی

حریم خصوصی مهمترین چیزی است که همه نگران آن هستند. آپارتمان های دوبلکس دارای فضاهای بزرگ هستند و حیاط ها را می توان به بخش های کوچکتر تقسیم کرد تا حریم خصوصی با افراد اطراف افزایش یابد.

 مقرون به صرفه

دوبلکس مطمئناً خانه های لوکس هستند اما آنقدرها هم گران نیستند. اکثر آنها با قیمت های مقرون به صرفه در محله موجود هستند. بنابراین، آنها ابزار ارزان تری برای خرید خانه هستند.

 اسکان دو خانواده

دو خانواده را می توان در یک آپارتمان دوبلکس اسکان داد زیرا دارای دو ساختمان است. به این ترتیب خانواده ها می توانند بدون دخالت زیاد در حریم خصوصی یکدیگر نزدیک یکدیگر بمانند.

فضاهای بزرگ

آپارتمان های دوبلکس در مقایسه با سایر آپارتمان ها دارای فضای نشیمن بیشتری هستند. آنها همچنین دارای باغ ها، حیاط ها و گاراژهای بزرگ هستند که به شما احساس فضایی می دهد.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: